CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

: : Follow Me : :

Sunday, January 23, 2011

cOOkinG Tim3....:)

pg td mcm2 menu yg i dgn auntie2 n sepupu sepapat i masak....sampai 5 mcm menu la...termasuk de 1 menu yg x dirancang..hehehe
  1. Roti Kebab - my auntie(oni) punye resepi
  2. Sardin Roll n Sosej Roll - my sepupu(una) punye resepi
  3. Lasagna - my sepupu(nida) punye resepi also
  4. Apam - also my sepupu(totai) punye resepi
  5. Puding Roti - resepi turun temurun from HZ Family
all of the recipes is so easy to make...kitorang wat sume makanan ni only in 3 hours..(kejap je kn)
my family ni mmg ske masak2....puas ati sgt2 kalo dpt masak...i rasa lps ni i nk bljr jahit baju kurung plak...
blh la jimat skit....drpd anta kat kedai kn mahal...so,that's the story of the day :) adios

ROTI KEBAB

LASAGNA

APAM

SARDIN N SOSEJ ROLL

PUDING ROTI(RIGHT), LASAGNA(LEFT)

ALL OF THEM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...